استراتژیک تجزیه و تحلیل وب
استراتژی باید جوهر داشته باشد: هنر انتخاب مسیر
به ویژه، این چابکی در یک محیط دیجیتالی پرسرعت که به شرکتها اجازه میدهد از فرصتهای نوظهور استفاده کنند، مشکلات را به سرعت برطرف کنند و از رقبا جلوتر بمانند، حیاتی است. در ارتباطات دیجیتال، رسانه های اجتماعی به عنوان ستون فقرات عمل می کنند، و تجزیه و تحلیل وب دامنه خود را به این جهان گسترش می دهد. کسبوکارها میتوانند با ردیابی تعدادی از معیارهای رسانههای اجتماعی مانند اشتراکگذاری، لایکها و کلیکها، درک درستی از تأثیر حضور خود در رسانههای اجتماعی به دست آورند. این به ارزیابی اثربخشی تلاشهای رسانههای اجتماعی کمک میکند و به تکنیکهای ایجاد محتوا و تعامل در سراسر پلتفرمها اطلاع میدهد. ابزارهای بسیاری وجوددارند که صاحب یک کسب وکار میتواند آنها را برگزیند تا مشخص نماید وب سایت بصورتآنلاین چه عملکردی دارد. هر یک از این ابزار، پاسخ های متفاوتی ارائه کرده و بهروشهای مختلفی به تحلیل یک بعد خاص از طراحی وب، محتوا و ترویج استراتژی کمک می کند.
به این معنا که هیچ شخص ثالثی هرگز به داده های حساس شما دسترسی نخواهد داشت زیرا تمام اطلاعات با یک راه حل داخلی در سرورهای شما ذخیره می شود. به طوری که بعضی از کارشناسان اون رو برای دنبال کردن لینکها یا به اصطلاح web crawler، شناسایی خطاهای سایت و بررسی دقت تگها مناسب میدونن. هر کسی می تواند اطلاعات مشتری را جمع آوری کند، چه شما یک شرکت چند ملیتی و چه یک فروشگاه محلی باشید. تنها مانع، توانایی شما در جمع آوری اطلاعات و عملکرد مناسب با توجه به نتایج آن ها است. این مورد نیز یک عاملضروری در تحلیل وب است، زیرا بسیاری از ابزار تحلیلی توسط عرضهکنندهای طراحی میشوندکه نمیتوان به آنها اطمینان کرد. شما صرفاً باید ابزاری را خریداری کنید که توسطیک عرضهکننده قابل اطمینان ساخته شده است.
با تجزیه و تحلیل دادهها، یادگیری ماشین میتواند پیشنهادات هدفمند برای محتوا، مانند پیشنهادات محصول، مقالات وبلاگ یا پیشنهادات ویژه تولید کند. Freshping وبسایت شما را بررسی کرده و خطاها را قبل از اینکه کاربران متوجه شوند، شناسایی میکند. صرف نظر از اینکه چه نوع وبسایتی دارید، Freshping میتواند به طور موثر سایت و برنامههای شما را نظارت کند. با Keyword Catcher میتوانید کلمات کلیدی را بر اساس موضوع، حجم جستجو، رقابت و سایر معیارها فیلتر کنید و گزارشها را محدود کنید تا شامل کلمات کلیدی شوند که از قبل میدانید رتبه خوبی دارند. همچنین این ابزار تحلیل سایت با AI، نمای دقیقی از رتبهبندی کلمات کلیدی و روندها ارائه میدهد.
ابزار آنالیز سایت Woopra از یک فناوری کاملاً انحصاری استفاده میکند تا به شما جزئیاتی فردی در مورد شخصیت کاربران ارائه دهد. درواقع با استفاده از این ابزار علاوه بر اطلاعات کلی، قادر به بررسی جداگانه رفتار هریک از مخاطبان کسبوکار اینترنتی خود هستید. بهمنظور تجزیهوتحلیل بهینه رفتار مشتریان، Woopra با بیشتر از 50 پلتفرم دیگر آنالیز سایت ازجمله Zendesk و Saleforce ادغام میشود. نرم افزار آنالیز وب سایت Woopra یک پلتفرم تحلیلی است که از طریق چندین شیوه به شما اجازه میدهد که مشتریان خود را بشناسید. این ابزار بهطور کامل در مورد درک سفر مشتری از لحظه ورود به سایت شما تا لحظه خروج از آن است.
تحلیل سایت تا حدودی وابسته به ابزار است ولی بخش مهمی از این فعالیت بستگی به خلاقیت و نکته سنجی شما خواهد داشت. به علاوه اینکه اطلاعات آماری درباره هر سایت، اطلاعات دائمی و ثابت نیستند و با گذر زمان، تغییر ترندها و علاقه جامعه، تغییر میکنند. بنابراین بایستی به عنوان یک مدیر سایت، همواره در حال تحلیل عملکرد وب سایت خود باشید. اگر نیاز به مشاوره حرفه ای سئو دارید میتوانید با گروه پونه مدیا تماس بگیرید و از تجربیات مؤثر این گروه، استفاده کنید. این ابزار تحلیل سایت شگفتانگیز با ارائه پلنهای رایگان و غیررایگان این فرصت را در اختیار شما میگذارد تا با تحلیل دادههای سایت خود به درک عمیقتری از مشتریان و رفتار آنها دست یابید.
این به عنوان مرکز عصبی کمپین های دیجیتال عمل می کند و یک دید پرنده از عملکرد وب سایت ارائه می دهد. شما می توانید کمپین دیجیتالی خود را با اندازه گیری معیارهای تعامل چند کاربر بهینه کنید و از رقبا جلوتر بمانید. وب سایت خود را با اعتماد به نفس حرکت کنید، با تدبیر سازگار شوید و در دنیای انقلابی تجارت دیجیتال با تجزیه و تحلیل وب پیشرفت کنید. یکی از ویژگی های اصلی تجزیه و تحلیل وب، پتانسیل تجزیه و تحلیل بلادرنگ آن است. کسبوکارها میتوانند تعامل کاربر، ترافیک وبسایت و اثربخشی کمپین را در زمان واقعی اندازهگیری کنند و امکان تنظیمات و پاسخهای سریع را فراهم کنند.
هنگام ارائه توصیهها، سعی کنید توضیحات مفصلی از روند اجرای آینده برای تغییرات و بهبود قابل اندازهگیری این تغییرات ارائه دهید. همچنین ممکن است بخواهید جمع بندی آخرین آمار وب سایت ما را بخوانید تا ببینید سایت شما چگونه در برابر معیارهای صنعت قرار می گیرد و از این ابزارهای بهینه سازی وب سایت برای بهبود آن استفاده کنید. بهترین انتخاب برای شما بستگی به نوع معیارهایی دارد که میخواهید ردیابی و تجزیه و تحلیل کنید – یعنی رفتار کاربر، تجربه کاربر، ترافیک، تبدیلها، رقبا، سئو، محتوا و غیره. تجزیه و تحلیل رفتار کاربر اطلاعاتی را در مورد تجربیات مشتری فردی در همه سایتها و برنامههایتان جمعآوری کنید. تجزیه و تحلیل وب سایت پیچیده رفتار کاربر را در وب سایت خود ردیابی کنید و هر اقدامی را به یک انسان واقعی گره بزنید. چیزی که من در مورد Kissmetrics بیشتر دوست دارم این است که هر اقدامی که بازدیدکنندگان وب سایت شما انجام می دهند به یک انسان واقعی گره می زند.
ابزارهای نظرسنجی و بازخورد نیز وجود دارد که به شما کمک می کند اطلاعات دست اول بیشتری را از بازدیدکنندگان خود جمع آوری کنید. و یک ویژگی مصاحبه که به شما امکان میدهد از طریق جریانهای ویدیویی زنده با کاربران ارتباط برقرار کنید تا ایدههای خود را تکرار کنید. هاتجار یکی دیگر از ابزارهای تجزیه و تحلیل وب است که عمدتاً بر جنبه رفتار کاربر تمرکز دارد. این یک انتخاب خوب برای طراحان محصول و مدیرانی است که در مورد بهبود تجربه کاربری جدی هستند. از نظر داده هایی که به دست می آورید، Matomo به شما یک نمای 360 درجه از همه چیز می دهد.
این تحلیلگر برای نظارت بر ترافیک از طریق منابع مختلف (ترافیک وب سایت، رسانههای اجتماعی، ایمیل) در یک داشبورد خوب عمل میکنه. از طریق تجزیه و تحلیل وب دقیق می توانید تعیین کنید که کدام کلید واژه ها بازدیدکنندگان برای دسترسی به وب سایت شما استفاده می کنند. این بینش ها به شما امکان می دهد محتوای خود را مطابق با آن بهینه کنید و اطمینان حاصل کنید که برای جستجوهای مرتبط موقعیت خوبی دارید. یکی از زمینه هایی که تجزیه و تحلیل وب نقش مهمی را ایفا می کند، این است بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO). توانایی افزایش ترافیک ارگانیک و رتبه بالاتر در نتایج جستجو برای موفقیت یک وب سایت حیاتی است. 2.SIMILAR WEBیکی از دقیقترین ابزارهایی که برای تحلیل سایت، پیشنهاد میدهیم، وب سایت SIMILAR WEB است.
این یک راه سریع و آسون برای ارزیابی شخصی از وب سایت با استفاده از رتبه بندی مدرن به حساب میاد. یک مدیر بازاریابی اظهار داره که از این برنامه به منظور اطمینان حاصل کردن از افزایش رتبه بندی برای کلمات کلیدی مناسب استفاده میکنه و همچنین باعث میشه تا هدف جستجو برای کلمات کلیدی خاص شناسایی بشه. GetSiteControl ویجتهای pop-up رو برای وب سایت ارائه میده تا به کمک اون بتونین نظرسنجیهایی رو اجرا کنین یا به جمع آوری فرمهای بازخورد بپردازین و همینطور جمع آوری آدرسهای ایمیل و استفاده از chat boxes. یک ابزار تحلیل وب بهورودی از معیارهای متعدد نیاز دارد و خروجی آن ورودی برای شاخصهای دیگر میشود. بنابراین،بسیار مهم است که ابزارهای انتخابی شما، بهخوبی با کل استراتژی عملکرد تان ادغامشوند.
تجزیه و تحلیل وب اطلاعات کلیدی را ارائه می دهد که ممکن است به تلاش های بازاریابی سازمان کمک کند. اگر داده های یک وب سایت به این نتیجه برسد که عملکرد یک برند در یک منطقه جغرافیایی خاص یا با جمعیت خاصی از افراد کم است، متخصصان بازاریابی می توانند از این اطلاعات به صورت استراتژیک استفاده کنند. از اینجا، آنها ممکن است بتوانند کمپین های دیجیتالی خود را برای هدف قرار دادن انواع خاصی از بازدیدکنندگان با استفاده از تحقیقات بازار در مورد نحوه جذب مشارکت آنها طراحی کنند. گام بعدی ایجاد لیستی از عناصر وب سایتی است که می خواهید تجزیه و تحلیل و بررسی کنید و سپس برگه ای ایجاد کنید که بتوانید از آن برای پیشنهادات و نظرات استفاده کنید. سرعت و تجربه کاربری برخی از رایج ترین عناصری هستند که کسب و کارها تجزیه و تحلیل می کنند، اما شما می توانید بسته به هدف و مخاطب هدف خود، اجزای دیگری را اضافه کنید. سعی کنید تجزیه و تحلیل یکسانی را روی هر عنصر انجام دهید تا از سازگاری اطمینان حاصل کنید و تصویری دقیق از جنبه های موفق و مهم ترین زمینه های بهبود ارائه دهید.
یکی از چیزهایی که در مورد Mixpanel دوست دارم این است که چقدر انعطاف پذیر است. میتوانید داشبورد خود را با KPIهایی که میخواهید ردیابی کنید و زمینه را از طریق بوم همه کاره به اشتراک بگذارید، سفارشی کنید. این به شما امکان می دهد تمام داده های مشتری خود را روی سرورهای خود نگه دارید و به شما امکان کنترل کامل بر حریم خصوصی و امنیت را می دهد. مشکل اصلی من با Google Analytics این است که استفاده از آن نسبت به سایر ابزارها سخت تر است. این پلتفرم باید به نحوی سود کند، و از آنجایی که داده های شما را نمی فروشند، در عوض به درآمدهای اشتراک متکی هستند.
این ابزار ظرف مدت کوتاهی میتواند گزارشهای مختلف را به همراه لوگوی شرکت و سایر جزئیات در اختیار شما قرار دهد. از SEOptimer میتوانید برای ارائه گزارشهای فنی به کارفرمایان یا مدیران خود استفاده کنید. تغییر فونت، رنگ، استایل و حتی زبان گزارشها برخی از امکانات این نرم افزار آنالیز وب سایت به شمار میآیند. در حال حاضر ابزار تحلیل سایت Clicky توسط بیشتر از 1.2 میلیون وبسایت در سراسر دنیا استفاده میشود. بازدید از سایت شما، مکان دقیق هر بازدیدکننده در سایت، مدتزمانی که کاربر در صفحه سایت شما حضورداشته و نوع اقدامات کاربر در زمان حقیقی (Real-Time) توسط کلیکی ثبت میشوند. شما میتوانید ویژگیهای سفارشی موردنظر خود را از طریق ویجتها و داشبوردهای این پلتفرم ایجاد کنید.
این یک علم دقیق نیست، اما اگر فقط می خواهید یک ایده تقریبی از اعداد ترافیک به دست آورید، معمولاً بسیار دقیق است. من به شما خواهم گفت که هر ابزار تجزیه و تحلیل وب برای چه چیزی بهترین است و چه نوع داده هایی می توانند به شما در تجزیه و تحلیل کمک کنند. بهعلاوه، در مورد ویژگیهای کلیدی، مزایا و معایب، قیمتگذاری و هر چیز دیگری که باید بدانید صحبت خواهم کرد. به دنبال بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل وب هستید؟ من شما را تحت پوشش قرار داده ام. وقتی که یک وب سایت به آرومی بارگذاری میشه، میتونه باعث عصبانی شدن و از بین رفتن مخاطبان بشه و همینطور به رتبههای جستجو آسیب بزنه. تجزیه و تحلیل عملکرد وب سایت میتونه به شما کمک کنه تا متوجه بشین وب سایت خودتون آرومتر از حد معمول بارگذاری میشه یا نه و اگر میشه دلیلش چی هست.
همچنین تیم پشتیبانی جت سئو بهصورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده ارائه پشتیبانی به کاربران خود است. این ابزار به کاربران امکان میدهد تا دادههای خود را بهتر درک کرده و تحلیل کنند، و بر اساس آن تصمیمگیریهای استراتژیک انجام دهند. این برنامه چندتا ابزار بازخورد وب سایت مثل نظرسنجیهای مختلف از جمله نظرسنجیهای pop-up برای قرار دادن توی وب سایت شما داره. این برنامه علاوه بر امکانات برنامه قبلی که شامل نمرات مختلفی مثل نمره وفاداری مشتری، نمره تلاش مشتری و نمره رضایت مشتری بود، دارای ویژگی روان شناختی مشتری هم هست. این ابزارها میتوانند در مورد استراتژی کلمات کلیدی که رقبای شما در تبلیغات خود از آنها استفاده میکنند، جستجوهای ارگانیک و پولی و استراتژیهای لینکسازی خارجی آنها به شما اطلاع دهند.
انواع ابزار آنالیز سایت شامل پلتفرمها و نرم افزار های دیجیتال مارکتینگ هستند که دادههای مربوط به بازدیدکنندگان سایت و رفتار آنها را جمعآوری میکنند. بسته به نوع ابزار، این دادهها بهگونهای متفاوتی دستهبندی شده و در اختیار شما قرار میگیرند. درنهایت یک ابزار تحلیل سایت به شما کمک میکند تا تصمیمهایی در راستای رشد و توسعه کسبوکار خود در فضای آنلاین اتخاذ کنید. Google Analytics، Similarweb و Hotjar تعدادی از بهترین انواع نرم افزار آنالیز وب سایت هستند. هوش مصنوعی به کمک مدیران و طراحان سایت آمده و کمک میکند تا بفهمید کاربران به دنبال چه هستند، از چه چیزهایی خوششان میآید و یا سایت شما چه اندازه خوب عمل میکند. در این مقاله ابتدا درباره نقش هوش مصنوعی در بهبود سایت صحبت کرده و سپس مجموعهای از بهترین ابزارها برای تحلیل سایت را معرفی میکنیم.
بد نیست این را بدانید که جمعآوری اطلاعات به وسیلهٔ شخص سوم شاید کار امنی نباشد. کشورها، ارائه دهندگان خدمات و شبکههای خصوصی ممکن است در چشم آنها ظاهر شوند. تمام این روشهایی که گفته شد و یک سری روشهای دیگر که نام برده نشدند، یک مشکل مرکزی دارند و آن میتوانند در برابر دستکاری شدن آسیبپذیر شوند. تمام این نظریههایی که در این نوشته بیان تئوری هستند برای اطلاعات بیشتر میتوانید به نوشته زیر بروید. اطلاعات، اکنون می توانید محتوایی را در وبلاگ خود بگنجانید که برای این بازار جذاب است، که می تواند پایگاه مشتریان شما را گسترش دهد. پروفایل های کاربر نمایه های کاربر دقیق را برای همه بازدیدکنندگان سایت/برنامه خود ذخیره و مشاهده کنید.
موتورهای جستجو هنگام ارزیابی ارتباط یک وب سایت، عواملی مانند مدت اقامت، بازدید از صفحه و نرخ پرش را در نظر بگیرید. با بهینه سازی این جنبه ها از طریق تجزیه و تحلیل وب، نه تنها رتبه خود را افزایش می دهید، بلکه رضایت بازدیدکنندگان را نیز افزایش می دهید. پلتفرم دیگری که میتوانید از آن برای تجزیهوتحلیل وبسایت خود استفاده کنید، میکس پنل (Mixpanel) است. این ابزار تجربه کاربری را میسنجد، آن را آنالیز میکند و به وبسایت شما در حفظ مشتریان کمک میکند. اگر میخواهید بدانید که چگونه مشتریان با سایت، محصولات و خدمات شما تعامل دارند تا رفتار آنها را بهتر درک کنید، ابزار آنالیز سایت Mixpanel گزینه مناسبی است. این ابزار تجزیه و تحلیل سنتی ترافیک، جمع آوری دادههای چند کاناله و عملکردهای پیشرفتهای رو ارائه و به شما اجازه میده تا دادههای ترافیک وب سایت خودتون رو تجزیه و تحلیل و سازماندهی کنید.
این قسمت مربوط به جمعآوری ابتدایی اطلاعات سایت است و اینکه چگونه این اطلاعات جمعآوری میشود. شما میتوانید در این وبسایت بروزترین مطالب علمی در این زمینه را مطالعه کنید. "این رویکرد عمق استراتژی را میسازد، زیرا در آن، تحلیلهای عمیق و مستند بهجای تصمیمگیریهای سطحی، مبنای اعمال تغییرات قرار میگیرند." بهعبارتدیگر استراتژی یک نقشه نیست، بلکه جهتگیری است.استراتژی تلاش نمیکند همهچیز را پوشش دهد، بلکه بر اولویتها و تمرکز بر حوزههایی خاص تأکید دارد. شما حتی می توانید داشبوردهای سفارشی خود را ایجاد کنید و در صورت تمایل، افزونه های خود را بسازید. ضبط ها به روی شانه های بازدیدکنندگان خود نگاه کنید و ببینید که آنها هنگام مرور سایت شما چه می بینند.
هر یک از این ابزارها پاسخهای متفاوتی ارائه میکند و به روشهای مختلفی به تحلیل یک بعد خاص از طراحی وب، محتوا و ترویج استراتژی کمک میکند. بنابراین این که شما کدام یک از این ابزارها را باید انتخاب کنید، به نیازتان برای تحلیل وبسایت بستگی دارد که کار یک متخصص در این حوزه است تا بتواند این کار را به صورت دقیق و عمیق بررسی کند. با ردیابی اقدامات کاربر، تجزیه و تحلیل وب نقش مهمی در بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) ایفا می کند که منجر به نتایج می شود. شرکت ها می توانند صفحات موثر پیدا کنند، ارتباطات کاربر را تجزیه و تحلیل کنند و نرخ تبدیل را از طریق تغییرات بهبود بخشند. با تجزیه و تحلیل وب، می توانید رفتار کاربر را بشناسید و به شرکت ها در درک آن کمک کنید.
با ما تماس بگیرید (یا اطلاعات تماستان را برای ما ارسال کنید) و ما به شما کمک خواهیم کرد تا یک وب سایت منحصر به فرد داشته باشید. برای درک عمیقتر این جمله، باید ابتدا به معنای «استراتژی واقعی» و تفاوت آن با استراتژیهای سطحی بپردازیم. در دنیای رقابتی امروز، استراتژی یک سازمان باید فراتر از یک سری تصمیمات پراکنده و مقطعی باشد و باید ویژگیهای خاصی را دارا باشد تا به موفقیت پایدار منجر شود. ادغام SDK SDK مبتنی بر جاوا اسکریپت را در وب سایت یا برنامه خود مستقر کنید تا داده ها به طور خودکار برای شما ارسال شود. بیش از 70 ویژگی بیشتر از جمله تست A/B، تجزیه و تحلیل ترافیک در زمان واقعی و غیره.
مصاحبه ها با کاربران 1 به 1 ارتباط برقرار کنید تا نظرات آنها را در مورد تغییرات قبل از ایجاد آنها دریابید. و اگر همان شخص از سایت شما در چندین دستگاه بازدید کند، Kissmetrics همه آن بازدیدها را به یک نفر متصل میکند، بنابراین دادههای بیش از حد متورم دریافت نمیکنید. اما با این وجود این ابزار مهمی است که باید در پشته تجزیه و تحلیل خود داشته باشید. در صفحه نمای کلی، همه موارد مهم مانند کل جلسات، نرخ پرش، مدت جلسه، ارجاعات/کانال های ترافیک و غیره را مشاهده خواهید کرد. میزان ناامیدی هر کاربر وب سایت را با امتیاز اصطکاک وزنی، بر اساس رویدادهایی مانند خطاهای کلیک، خشم کلیک، پرش، خروج ماوس و غیره کمی کنید. قیف های تبدیل قیفهای سفارشی بسازید تا مکانهایی را که بازدیدکنندگان شما تبدیل یا رها میکنند اندازهگیری کنید.
Chartbeat با بیش از برند رسانهای همکاری دارد و در بیش از 60 کشور در سراسر جهان فعالیت میکند. Finteza قابلیت تجزیه و تحلیل ترافیک وب همهجانبه را ارائه میدهد که به کسب و کارها کمک میکند تا درک بهتری از رفتار کاربر داشته باشند و کمپینهای تبلیغاتی را کارآمدتر مدیریت کنند. Finteza به وبسایتها کمک میکند تا با برخی از بزرگترین مسائل در تحلیل ترافیک وب را حل کنند. ردیابی تجزیه و تحلیل وب می تواند به شما کمک کند رفتار بازدیدکنندگان وب سایت خود را بهتر درک کنید، در غیر این صورت به عنوان مصرف کنندگان و مشتریان بالقوه در نظر گرفته می شوند. هوش مصنوعی میتواند حجم زیادی از دادههای مشتریان را به سرعت تجزیه و تحلیل کند و به شما در ساخت وبسایتهای کارآمدتر کمک کند. با شخصیسازی تجربه کاربری و ارائه محتوای مرتبط، میتوانید مخاطبان خود را جذب و نگهداری کنید.
تجزیه و تحلیل مسیر کاربر درک عمیقی از رفتار کاربر ارائه می دهد و به ایجاد استراتژی های مؤثر و شخصی کمک می کند. میتوانیم بگوییم که ویژگیهای شگفتانگیز OTRACKER یک پایه تحلیلی وب مستحکم ایجاد میکند که تصمیمهای مبتنی بر داده را تشویق میکند و به کسبوکارها در یک محیط دیجیتالی همیشه در حال تغییر قدرت میدهد. در عصر بازاریابی محتوا، مهم است که بدانیم محتوا چگونه به مشتریان منتقل می شود. تجزیه و تحلیل وب معیارهای محتوا محور مانند زمان صرف شده در صفحات، نمایشها و اشتراکگذاریها را فراهم میکند و به کسبوکارها کمک میکند اثربخشی بازاریابی محتوای خود را تعیین کنند. شرکتها میتوانند از این اطلاعات برای تطبیق فناوری محتوای خود برای برآورده کردن اولویتهای مشتری استفاده کنند و اطمینان حاصل کنند که هر قسمت از محتوا به اهداف تجاری کمک میکند. تحلیل و درک سفر مصرفکننده از لحظهای که وارد سایت شما میشود ویژگی کلیدی Woopra است.
عملکرد نقشه حرارتی OTRACKER یک نمایش بصری از تعاملات کاربر با یک وب سایت ارائه می دهد و شرکت ها را برای بهبود قابلیت استفاده وب سایت راهنمایی می کند. تجزیه و تحلیل وب را می توان به عنوان فرآیند جمع آوری، پردازش و تجزیه و تحلیل داده های وب سایت برای به دست آوردن بینش ارزشمند تعریف کرد. با کمک تجزیه و تحلیل آنلاین، سازمان ها می توانند مشکلات مربوط به خدمات آنلاین را شناسایی کرده و به شکوفایی آنها و ایجاد پروفایل های مشتری برای بهبود سودآوری تبلیغات و کار فروش کمک کنند. تیم مجرب SimilarWeb دادهها را از طریق الگوریتمهای یادگیری ماشین پردازش میکنند تا مدلهای پیشبینی و تخمین جذب مشتری را بدست آورند. قبل از شروع ردیابی تجزیه و تحلیل وب، سازمان شما باید اهداف بیان شده وب سایت خود را مشخص کند.
تیمهای بازاریابی، طراحی تجربه کاربری، بازاریابی و CRO میتوانند از چنین مجموعه دقیقی از دادهها برای بهبود UX و نرخ تبدیل سایت استفاده کنند. هیچ محدودیتی برای تعداد نفراتی از تیم شما که قرار است با نرم افزار آنالیز وب سایت هات جار کار کنند، وجود ندارد. شایانذکر است که تمام ویژگیهای این برنامه برای موبایل و دسکتاپ در دسترس هستند. در دنیای رقابتی امروز، تحلیل دادههای وب سایت برای هر کسبوکاری ضروری است. شرکت وینیرو با ارائه داشبوردهای جامع و کامل در Looker Studio، به شما کمک میکند تا به راحتی به این هدف دست یابید و در بازار آنلاین موفق شوید.
متخصصان از Hotjar به عنوان ابزاری عالی برای تحلیل رفتار در سایت، پیدا کردن نقاط خروج و مشخص کردن مناطقی که نیاز به پیشرفت دارن، استفاده میکنن. Google Analytics در میان تحلیل گران تجاری و طراحان وب سایت ها، یک استاندارد طلایی برای ردیابی میزان بازدید و استفاده از وب سایت می باشد. این مجموعه قوی تجزیه و تحلیل وب سایت، مورد استفاده همه، از جمله شرکت های چند ملیتی و مالکان کارهای نیمه وقت قرار می گیرد. انتخاب مناسب ابزارهای تجزیه و تحلیل وب بستگی به نیازها، بودجه و اهداف خاص شرکت شما دارد. بسیاری از ابزارها یک نسخه اولیه رایگان یا حداقل یک دوره آزمایشی را ارائه می دهند تا ویژگی های خود را قبل از تعهد به نسخه پولی امتحان کنید.
در صورت تمایل، می توانید چندین رقیب را به صورت انبوه تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید عملکرد آنها را در کنار یکدیگر محک بزنید. و آنچه واقعاً جالب است این است که به هر بازپخش جلسه یک «امتیاز اصطکاک» از 1 تا 10 داده میشود، که سطح ناامیدی هر بازدیدکننده در وبسایت شما را بر اساس 7 رویداد اصطکاک نشان میدهد. این می تواند به شما کمک کند در یک نگاه ببینید چه کسی بیشترین مشکل را دارد، بنابراین می توانید تجزیه و تحلیل خود را از آنجا شروع کنید. میتوانید همه KPIهای مهم را در گزارش ترافیک خلاصه کلی کلیکی ببینید، مانند بازدیدکنندگان، اقدامات، زمان صرف شده در سایت، نرخ پرش و غیره. تجزیه و تحلیل بازدیدکنندگان زنده ببینید چه کسانی در هر لحظه در وب سایت شما هستند، به چه چیزی نگاه می کنند و از کجا آمده اند. این برنامه روی سایت شما نظارت میکنه تا زمانی که سایت شما به مشکل برخورد و یا از کار افتاد و حتی سرعت سایت رو به کندی رفت شما رو مطلع کنه.
ابزار های بسیار زیادی برای تجزیه و تحلیل سئوی وب سایت شما وجود دارد که یقینا به شما کمک میکند که سایت خود را بهتر بشناسید و عواملی که سبب پیشرفت آن میشود را به راحتی پیدا کنید. چرا تجزیه و تحلیل وب سایت بسیار مهم است؟ در دنیایی که داده ها را هدایت می کند، منظم است وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید قطب نمایی که ما را در دریای به ظاهر بی پایان اطلاعات راهنمایی می کند. چرا این تحلیل ها اینقدر مهم هستند و چه نقشی دارند تست های A/B شامل؟ بیایید نگاهی به پشت صحنه بیندازیم و درک کنیم که چرا نگاه کردن به داده های وب سایت شما بسیار مهم است. 4.MOZیکی از مشهورترین ابزاری که برای تعیین جایگاه سئوی سایت میتوانید استفاده کنید MOZ است. میتوانید با استفاده از ابزار MOZ رتبه وب سایت خود را برای کلیدواژههای مورد نظر خود بررسی کنید.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری