تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ مشارکت کاربران2024-11-19

پنج روش افزایش مشارکت مخاطبان در اینستاگرام مدیر سبز

درواقع شما با محاسبۀ نرخ تعامل می‌توانید متوجه شوید که چه تعداد از فالوورهای شما از محتوای پیج شما رضایت دارند و با شما ارتباط برقرار کرده‌اند. تحقیقات نشان می‌دهد که پست‌های اینستاگرام با کپشن جذاب‌تر هستند و کاربران را تشویق می‌کنند تا زمان بیشتری را برای مشاهده پست‌های خود صرف کنند. این یک مزیت با الگوریتم فعلی در نظر گرفته می‌شود، زیرا محتوایی را که تعامل زیادی دارد، در اولویت قرار می‌دهد. مزیت بزرگ دیگری که کسب و کار در شبکه های اجتماعی دارد، شرایط ارتباط مستقیم با مشتری است. در این صورت شما می‌توانید از نیازهای واقعی مشتریان شناخت پیدا کنید، نظرات واقعی آنها در مورد محصولات خود را بدانید و برای بالا بردن کیفیت کالای خود تلاش نمایید.

شبگه‌های اجتماعی می‌تواند تا حدودی برای حل این مشکل یاری‌رسان باشد. یکی از این قابلیت‌ها، قابلیت استوری گذاشتن می‌باشد.به گفته کارشناسان از زمان اضافه شدن این قابلیت اینستاگرام، محبوبیت این شبکه را بیش از ۴۰درصد افزایش داده است. بدون شک، اینستاگرام یکی از از سه شبکه محبوب حال‌حاضر در دنیا است که به صورت مقطعی قابلیت‌هایی را منتشر کرد  که باعث شد این رسانه اجتماعی بیش از پیش بزرگ و کاربردی گردد. این تصاویر را می‌توانید از سایت‌هایی مثل پینترست بردارید یا با هزینه‌ای اندک آن را ویژهٔ برند خود طراحی کنید.

این فاکتور درواقع مهم‌ترین و اصلی‌ترین معیار برای موفقیت یک پیج در اینستاگرام است. از پست های خود به دنبال مشارکت هستید؟ گاهی اوقات، این موضوع به سوال پرسیدن از مخاطب بر می گردد و باید آنها را با محتوای خود درگیر کنید. این کار وقتی که با دقت انجام شود، یک فراخوان قانع کننده خواهد بود و می تواند باعث فعالیت، لایک، پاسخ یا اشتراک گذاری گردد. ابزارها و خدماتی در شبکه‌های اجتماعی موجودند که باعث ارتباط سریعتر با مشتریان هدف کسب‌و‌کارها می‌شوند. اگر افزایش تعامل اینستاگرام را می‌خواهید، مخاطب را به آن تشویق کنید. در پایان کپشن پست‌ها، در پایان ویدئوها، در پست‌های اسلایدی، استوری و همه جا می‌توانید از مخاطب بخواهید به محتوا واکنش نشان دهد.

بعد از هدف‌گذاری دقیق، مرحله بعدی انتخاب استراتژی مناسب برای تبلیغات پولی است. راه‌های متعددی برای تبلیغات پولی وجود دارد، اما برای مشاهده تأثیر بیشتر در فروش، باید بهترین استراتژی را بر اساس هدف کسب‌وکار خود انتخاب کنید. در این روش، تبلیغات بر اساس عواملی مانند سن، جنسیت، میزان درآمد و سطح تحصیلات به کاربران نمایش داده می‌شوند.

نظرسنجی از مخاطبان در استوری‌ها یک روش ساده و کاربردی برای افزایش تعامل در اینستاگرام است. از طریق مطرح کردن سوال‌های جذاب می‌توانید فالوورهای خود را به شرکت در نظرسنجی ترغیب کنید. گرفتن بارخورد و نظر مخاطب این حس را به او القا می‌کند که جزئی از پیج و کسب و کار شما و به تولید کننده محتوا نزدیک تر است. همچنین نظرات مخاطبان اطلاعات بسیار سودمندی را به شما خواهد داد که برای تولید محتوا ایده های جدید تر و کاربر پسند تری را به دست آورید. اگر نگاهی به آمار شبکه‌های اجتماعی بیندازید، متوجه می‌شوید که تعداد کاربران و میزان استفاده از آن افزایش پیدا کرده است.

  • اگر به درستی استفاده شود، می توانید ترافیک جدی ایجاد کنید اما اگر زیاده روی کنید، نتیجه ای کاملا برعکس خواهد داشت!
  • {
  • اگر از اینستاگرام برای تجارت استفاده می کنید، معیارهای مختلف را با ابزارهای ارائه شده مانند Instagram Insights پیگیری کنید.
  • |}
  • با توجه به این مدت زمان و هم چنین اشتراک گذاری زیاد، میتوانید به راحتی نرخ تعامل کاربر را افزایش دهید.
  • اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که کاربران آن را بپسندند و ذخیره کنند، گام بزرگی در مسیر افزایش نرخ تعامل پیج خود برداشته‌اید.
  • {
  • یکی از مهم‌ترین عواملی که بر میزان مشارکت شما تأثیر می‌گذارد، بازدیدها است.
  • |}{
  • علاوه بر این، شما همچنین می توانید ویدیوهای آپلود شده خود را در پلتفرم های دیگری مانند یوتیوب ارسال کنید.
  • |}

میتوانید از فیلترهای واقعیت افزوده در استوریها استفاده کنید و همچنین میمها و فایلهای GIF را به فید اضافه کنید. در واقع، هرچه پستهای شما عجیبتر و جالبتر باشند، نرخ مشارکت بیشتر است. پس از نکات بالا، میتوانید ببینید استوریها در اینستاگرام زمان و تلاش زیادی میبرند.

تولید محتوای آموزشی

کسب‌وکاهای B2B هم می‌توانند از این ترندها برای دیده‌شدن استفاده کنند؛ به‌شرطی که با جنس، هویت و اهداف آن کسب‌وکار تناسب داشته باشد. روش‌هایی که در این بخش مثال می‌زنیم، از کیف جادویی در نیامده‌اند. همان کارهایی هستند که باید به‌طور مداوم برای بهبود پیج خود انجام دهید. همانطور که میدانید استوری اینستاگرام فقط 24 ساعت میتواند باقی بماند. اما به وسیله ی این قابلیت شما میتوانید آنها را به صورت دائمی داشته باشید.

یکی از راه‌های وارد کردن داستان به استراتژی صفحات اجتماعی، استفاده از صحبت‌ها و یا تجربیاتی است که مشتریان با شما به اشتراک می‌گذارند. زمینه فعالیت ما آموزش کسب‌وکار به مدیران و کارآفرینان و کمک به مدرس‌ها برای رسیدن به جایگاه واقعی خودشان است. دوم، هنگامی که مخاطب کلیک کرد، مطمئن شوید که صفحه فرود یک تماس قوی برای اقدام مرتبط با فرم ارسال ایمیل دارد. پس از آماده شدن برای استقرار، برنامه ریزی کنید هنگامی که آماده استقرار شد، کمپینی را برای اطلاع رسانی در مورد مسابقه در هر پلتفرمی که استفاده می کنید، برنامه ریزی کنید. بنابراین، مانند فیلترهایی که به عکس‌ها اضافه می‌کنید، اکنون می‌توانید فیلترهای AR را برای زیباتر کردن ویدیوهای خود اضافه کنید.

شبکه‌های فضای مجازی با این که به صورت مستقل از هم فعالیت می‌کنند، اما پیوندهایی وجود دارد که آن‌ها را به یکدیگر مرتبط می‌سازد. اگر بتوانید از این ارتباط استفاده نمایید و از دیگر شبکه‌های مجازی برای اینستاگرام خود مخاطب جذب کنید، قدم بزرگی در راه پیشرفت پیج خود و افزایش نرخ تعامل برداشته‌اید. کسانی که بدون فالو، لایک، کامنت و … صرفاً از پیج بازدید می‌کنند، عملاً سودی برای صاحب پیج ندارند. معیاری به نام نرخ تعامل وجود دارد که میزان این ارتباطات را بررسی و کنترل می‌کند. استفاده از استیکرها و اضافه کردن آیکون‌های جذاب به استوری‌ها یکی از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین قابلیت‌های این پلتفرم است که امکان تولید محتوای یونیک را برای شما فراهم می‌کند.

با این روش کم‌و‌کاستی‌های خود را نسبت به دیگران بهتر درک می‌کنید و می‌توانید با برطرف کردن آنها پیشرفت چشم‌گیری را تجربه نمایید. اگر مخاطبان هدفتان در شبکه‌های اجتماعی ایرانی حضور و فعالیت دارند، روبیکا یکی از بهترین جاهایی است که برای آن‌ها... خلاصه، هر حرفی که بتوانید خودتان، کارمندان یا مسئول شبکه‌های اجتماعی مستقیم با مخاطب بزند، نه‌فقط برای او جذاب است، بلکه باعث افزایش اعتماد مخاطب به شما می‌شود. در مسابقه‌های بزرگ، می‌توانید اینفلوئنسرها را هم وارد کنید تا آن را تبلیغ کنند و باز مخاطب بیشتری بگیرید.

برای افزایش فروش و جلب توجه مخاطبان، حتماً روی تولید محتوای غنی و جذاب تمرکز کنید. به جای تنها گذاشتن عکس محصول، داستانی برای مخاطب تعریف کنید که نشان دهد محصول شما چگونه می‌تواند زندگی یا کار آن‌ها را بهتر کند. این کار نه‌تنها حس نیاز و علاقه کاربران را تحریک می‌کند، بلکه آن‌ها را به خرید ترغیب می‌کند. طبیعتا مخاطبین شما از اینکه به نظرات و پیام‌های آن‌ها پاسخ داده شود احساس رضایت می‌کنند و با لایک و به‌ اشتراک‌گذاری پست‎‌های شما آن را جبران می‌کنند.

پس برای افزایش تعامل اینستاگرام، استفاده صحیح از استوری و امکانات آن ‌را به خوبی یاد بگیرید. برگزاری مسابقات جذاب و چالشی یکی دیگر از راه‌های افزایش تعامل در اینستاگرام است. این مسابقه می‌تواند مطرح کردن یک سوال برای شرکت کردن فالوورها باشد که پس از مدت زمانی مشخص، پاسخ‌های درست را بررسی می‌کنید.

بازار اینفلوئنسر مارکتینگ این روزها در اینستاگرام بسیار داغ است و پول‌های کلانی در این صنعت جا به جا می‌شود. دلیل همکاری یک کسب و کار با اینفلوئنسر نه تعداد فالوورهای او، بلکه میزان اعتماد افراد به آن شخص است. یکی از بهترین عوامل سنجش این میزان اعتماد در اینستاگرام، اینگیجمنت ریت پست‌های تبلیغات اینستاگرام است.

هشتگ مخاطبی را که روی آن کلیک کرده، می‌تواند مستقیم تا پست شما بیاورد. این مخاطب باید به محتوای شما علاقه‌مند باشد تا با آن تعامل کند؛ پس باید هشتگ‌ها با موضوع پیج شما مرتبط باشد. از طریق سایت آنالیز پیج اینستاگرام می توانید نرخ تعامل پیج اینستاگرام خود را به دست آورده و همچنین لیست پیج های پرطرفدار اینستاگرام را که نرخ تعامل بالاتری دارند پیدا کنید . این فرآیند نه تنها باعث افزایش سودآوری می‌شود، بلکه با استفاده بهتر از ترافیک موجود، هزینه‌های جذب مشتری را نیز کاهش می‌دهد.

دنبال‌کنندگان شما می‌توانند با کلیک روی این استیکر انتخاب کنند که در زمان به پایان رسیدنش، یک نوتیفیکیشن برایشان ارسال شود. وقتی شات می‌شوید، بسیاری از بازدیدکنندگان ابتدا به هایلایت‌های شما نگاه می‌کنند. صرفاً شات شدن کافی نیست؛ باید استراتژی داشته باشید و بدانید چگونه از این فرصت بیشترین بهره را ببرید. در ادامه نکاتی برای استفاده بهینه از شات شدن را توضیح می‌دهیم.

بنابراین، هنگامی که شخصی در دایرکت با شما ارتباط برقرار کرد، مطمئن شوید که به او پاسخ داده و با او درست رفتار کنید. ایجاد مطالب مرجع که مخاطبان ترغیب به ذخیره آن ها شوند، می تواند باعث افزایش مشارکت مخاطب نیز شود. عدم محدودیت و نقش شبکه‌های اجتماعی در گسترش نوآوری‌ها سبب شده تا صاحبان مشاغل و کسب‌و‌کارها برای پیشبرد تجارت الکترونیک خود به این شبکه‌ها متوصل شوند. «درآمد خوبی از فروش در کانال روبیکا به دست می‌آورم» یا «با تولید محتوا و تبلیغ در کانالم در روبیکا،... تبلیغات پولی مثل میان‌بری است که شما را مستقیماً به مشتریان هدف می‌رساند. اگر رویدادی در راه است، از افرادی که می‌خواهند ثبت‌نام کنند، بخواهید اطلاعات خود را بفرستند.

پست کردن میم

چند کاربر با آن پست مواجه شده‌اند، چه درصدی از آن‌ها با آن تعامل داشته‌اند، چند درصد از مخاطبان پست فالوور شما بوده‌اند و چند درصد نه. به این مسئله به این شکل نگاه کنید که مخاطب شما را با کمک هایلایت‌ها می‌شناسد و متوجه می‌شود پیجی پاسخ‌گو هستید؛ این مسئله باعث می‌شود با پیج شما بیشتر تعامل داشته باشد. مخاطبان قبل از اینکه فالوور شما شوند و در نتیجه بیشتر با شما تعامل کنند، به پیج نگاه می‌کنند؛ پس باید آن را بهینه و آماده کنید. گام آخر این است شما هر کمپین یا محتوایی را اجرا میکنید باید آن را آنالیز کرده و سپس تا جای ممکن آن را بهینه کنید.

یکی دیگر از عواملی که بر نرخ تعامل تأثیرگذار است، اشتراک و یا فوروارد کردن پست‌ها و استوری‌ها می‌باشد. اگر واقعاً می‌خواهید پیج خود را به اوج برسانید و درآمد زیادی از آن کسب کنید، یکی از بهترین راهکارها تولید محتوایی است که قابل اشتراک گذاری باشد. برای مثال می‌توانید محتوای فان یا حتی خبرهای فوری را در پیج خود منتشر کنید.

این به کاربران جدید کمک می‌کند شما را پیدا کنند و با شما درگیر شوند. برچسب گذاری جغرافیایی پست شما باعث ایجاد حس اجتماعی در بین کاربران اینستاگرام می شود. می‌توانید از فیلترهای واقعیت افزوده در استوری‌ها استفاده کنید و همچنین میم‌ها و فایل‌های GIF را به فید اضافه کنید. در واقع، هرچه پست‌های شما عجیب‌تر و جالب‌تر باشند، نرخ مشارکت بیشتر است. بنابراین، باید برای انتخاب حساب‌های خاص برای دنبال کردن و تعامل با آن‌ها زمان بگذارید. تعامل در اینستاگرام نحوه تعامل عموم با محتوایی است که در صفحه شخصی خود منتشر می کنید.

با تعامل با کاربران در پلتفرم، شانس دیده شدن خود را نیز افزایش خواهید داد. هرچه بیشتر شرکت کنید، حساب کاربری شما بیشتر دیده می شود، و تعامل بیشتری از بازدیدکنندگان به نمایه خود دریافت می کنید. تگ کردن حساب های دیگر در پست های خود می تواند به شما در دریافت آن کمک کند.

این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، به‌‌خوبی اهمیت... حالا اگر محصول آماده شده و برای رونمایی آن برنامه‌ریزی می‌کند، گوشه‌ای از آن را با عنوان «به‌زودی» استوری کنید. همین طور می‌توانید از مخاطب بخواهید سؤالات خود در استیکر پرسش بنویسد و شما سر فرصت با ویدیو به آن‌ها جواب دهید. مهم‌ترین فایدهٔ این کار این است که مخاطب پشت‌صحنهٔ پیج را می‌بیند. همهٔ ما دوست داریم بدانیم پشت هر چیزی چه خبر است و چه کسانی هستند. شکل دیگر نظرسنجی این است که مخاطب با کشیدن ایموجی روی یک خط صاف میزان علاقهٔ خود را نشان دهد.

{

فروشگاه بسازید

|}

شما میتوانید هشتگ های خود را در کادر مربوطه وارد کنید و تمام اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. همچنین میتوانید آیدی خودتان را وارد کنید تا بهترین هشتگ ها را متناسب با کسب و کار شما نمایش دهد. به وسیله ی این ابزار میتوانید به هشتگ های محبوب نیچ (بخش مخصوص کسب و کار خودتان) دست یابید. بحث، تعداد مخاطب نیست، بلکه به میزان درگیری و تعامل مخاطب با محتوای شما بستگی دارد.

پلتفرم‌های مختلفی مثل اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و پینترست برای تبلیغات در دسترس هستند و شما می‌توانید بسته به نیاز کسب‌وکار و مخاطب هدف خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر به عنوان یک کسب و کار قصد دارید یک کمپین تبلیغاتی به روش اینفلوئنسر مارکتینگ راه اندازی کنید نکات بسیار زیادی وجود دارد که قبل، حین و بعد از کمپین باید بررسی کنید. در ابتدا مهم‌ترین عامل در ساخت یک کمپین تبلیغات اینستاگرامی، شناخت کامل از اینفلوئنسر و حوزه فعالیت اوست. هر چه اطلاعات شما در این بخش بیشتر باشد، درصد موفقیت کمپین هم بالاتر خواهد رفت. همچنین شما نیاز به یک استراتژی درست و اصولی دارید تا محصول خود را به بهترین شکل ممکن در مقابل دید مشتریان به نمایش بگذارید. طبق نظر کارشناسان بازاریابی در اینستاگرام، بهترین تعداد پست روزانه برای یک پیج بیزینسی، ۱ الی ۲ پست است.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

با در نظر گرفتن اهداف پیج می‌توان نسبت تعامل را با المان‌هایی مانند مجموع بازدید یکتا (Reach) و دیده شدن (Impression)  مقایسه کرد. نحوه محاسبه نرخ تعامل اینستاگرام یک پست به این صورت است که مجموع تعداد کامنت، لایک، ذخیره و بازنشر آن ‌را بر تعداد فالوورها تقسیم می‌شود. شبکه‌های اجتماعی پیشنهادی جهت اشتراک‌گذاری پست‌های اینستاگرام شامل توئیتر، فیسبوک و یوتیوب هستند. با این کار افراد بیشتری پیج شما را می‌بینند و در نهایت منجر به افزایش تعامل اینستاگرام و فالوورهایتان می‌شود. اگر به دنبال یک راه عالی و موثر برای بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام هستید، حتماً از لایو و استوری استفاده کنید. در این صورت مخاطبان تعامل خوبی با پیج شما برقرار می‌کنند و می‌توانید بهترین نتیجه را در بحث بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام بگیرید.

توجه داشته باشید که افزایش بازدید پست اینستاگرام با میزان مشاهده آن در ساعات اولیه انتشار مطلب ارتباط دارد. به‌همین دلیل لازم است که محتوای خود را در ساعات پربازدید روز منتشر کنید. برای بسیاری از افراد برقرار کردن ارتباط با یک شخص یا گروهی از اشخاص نسبت به برقراری ارتباط با یک پیج اینستاگرامی آسان‌تر است.

اگر می‌خواهید در این قابلیت و بقیه ترفندهای اینستاگرامی خبره شوید، از دوره‌های ادمینی دیدوگرام استفاده کنید. با استفاده از این دوره‌ها شما تبدیل به یک ادمین همه فن حریف می‌شوید. هر سوالی درباره این موضوع داشتید، حتماً در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
اینجا کلیک کنید